Trwające ponad dwa miesiące pokazy przedpremierowe nowej Toyoty C-HR zakończyły się wielkim sukcesem. W całym kraju salony Toyoty odwiedziło 40 418 osób, a ponad 1,8 tysiąca z nich złożyło zamówienie na drugą już generację tego hybrydowego crossovera.
Od września do listopada w polskich salonach odbyło się w sumie 56 pokazów przedpremierowych prezentujących drugą generację Toyoty C-HR. Dzięki temu aż 40 418 osób miało okazję nie tylko dokładnie przyjrzeć się modelowi z zewnątrz i od środka, ale również zobaczyć nowe wzory felg oraz ocenić na dużych próbnikach efektowne lakiery w naturalnym świetle. W programie była także możliwość jazdy testowej modelami Corolla i Prius z najnowszą, piątą generacją hybryd. Dodatkowo prezentowano samochody z napędami alternatywnymi, takie jak elektryczny SUV bZ4X oraz Toyota Mirai z napędem elektrycznym na ogniwa paliwowe.