Toyota uplasowała się na czele rankingu J.D. Power U.S. Automotive Brand Loyalty Study – po raz czwarty z rzędu. Badania amerykańskiej firmy badawczej wykazały, że aż 62% użytkowników Toyoty przy wymianie auta na nowszy model pozostaje przy japońskiej marce.
J.D. Power to firma badawcza, która od ponad 50 lat analizuje amerykański rynek motoryzacyjny, a od 7 lat tworzy specjalistyczny ranking lojalności klientów wobec marek. W swoich badaniach wykorzystuje dane Power Information Network (PIN), aby sprawdzić, czy właściciel, zmieniając pojazd na nowy, zakupił tę samą markę. Wyniki najnowszego J.D. Power 2025 U.S. Automotive Brand Loyalty Study obejmują okres od września 2024 roku do sierpnia 2025 roku.
Warto zaznaczyć, że Toyota w rankingu J.D. Power triumfowała już po raz czwarty z rzędu, uzyskując wynik 62%. Jest to aż o 6,5 p.p. więcej niż w przypadku producenta sklasyfikowanego na drugiej pozycji. Doskonałą reputację japońskiej marki potwierdzają również wyniki w kategorii pick-upów, w której Toyota zajęła miejsce na podium z lojalnością na poziomie 61,2%.